پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 


 
 

خواهشا به خانم ها و آقایون دکتر برنخوره آخه خداییش واقعیت داره شنبه واسه پیگیری مقاله رفته بودم افشار با دکتر بهجتی صحبت کنم یه چیزی واسم نوشتن از هر طرف نگاه کردم نفهمیدم چیه!! گفتم والا من هنوز نمیتونم خط دکترها رو بخونم منشیه که اونجا بود گفت تا اونجایی که من میدونم ایشون خوش خط ترین پزشک افشار هستن!!!

 
 



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت12:24---5 مرداد 1391
ممنون فاطمه جون.... الحق که همینه
پاسخ:خواهش میشه


j.....r
ساعت10:41---29 تير 1391
فکر کنم به زودی اتفاق میفته

M
ساعت20:53---27 تير 1391
خداییش باحال میشه... )

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, توسط فاطمه السادات |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.